مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-03اجتماعي

طراحی سرگرمی «داستان دست ها» برای ناشنوایان


بازی «داستان دست ها» ویژه ناشنویان در سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان ایده برتر معرفی شد.

- بازی داستان دست ها ویژه ناشنویان در سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان ایده برتر معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داستان دست ها عنوان یک سرگرمی است که ویژه ناشنویان طراحی شده و در سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان ایده برتر معرفی شد.

با توجه به این که اصلی ترین مشکل ناشنوایان از دست دادن ابزار زبان به عنوان رایج ترین وسیله ی ارتباطی است، این بازی با هدف جایگزینی ابزارهای مشترک برای ایجاد زمینه برقراری ارتباط میان افراد شنوا و ناشنوا طراحی شده است.

سرگرمی داستان دست ها با طرحی نیما قانعی و نوا خلوصی یک بازی فراگیر، مناسب افراد شنوا و ناشنوا شامل یک بسته ی بازی است که اجزایی مانند کارت ها، صفحه قرارگیری، مهره های بازی و راهنمای بازی است که دست کم دو گروه 2 نفره می توانند با هم بازی کنند.

نیما قانعی ایده پرداز این بازی در باره آن گفت: این بازی نتیجه یک پژوهش چند ماهه در استودیو شهر ناشنوا دوست در مرکز توییک مرکز نوآوری های شهری تهران است که پس از یک سال تلاش توانستیم نمونه پایانی را در سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سرگرمی «داستان دست ها» برای ناشنوایان

طراحی سرگرمی «داستان دست ها» برای ناشنوایان