مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-03پزشكي

کاهش میزان بستری های کرونایی در بیمارستان های کرمانشاه/ 640 بیمار بستری هستند


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کاهش آمار بسترها و مراجعات سرپایی به بیمارستان های استان خبر داد.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید 19، اظهار داشت: طی در شبانه روز گذشته 108 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری و 122 مورد بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کاهش آمار بسترها و مراجعات سرپایی به بیمارستان های استان خبر داد و افزود: هم اکنون 640 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 39 نفر از آن ها با حال وخیم اینتوبه و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

وی به بستری 236 بیماری از این تعداد در بیمارستان های شهرستان های تابع استان اشاره کرد و گفت: بیشترین تعداد بیماران بستری شهرستان ها در سنقر وکلیایی با 40 نفر و اسلام آباد غرب با 35 مورد است که غیر از ثلاث باباجانی سایر شهرستان ها بیمار بستری کرونایی دارند.

محمدی آمار بیماران بستری در بیمارستان های شهر کرمانشاه را 404 نفر اعلام کرد و افزود: 314 نفر در بیمارستان های دانشگاهی و 90 مورد نیز در بیمارستان های غیردانشگاهی خدمات درمانی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میزان بستری های کرونایی در بیمارستان های کرمانشاه/ 640 بیمار بستری هستند

کاهش میزان بستری های کرونایی در بیمارستان های کرمانشاه/ 640 بیمار بستری هستند