مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-03بين الملل

خیز نیروهای یمن برای آزادی نهایی مأرب؛ ریاض مخالف راهکار توافقی است


ارتش و کمیته های مردمی یمن در حال پیشروی به سمت شهر مأرب هستند و مذاکراتی بین هیأتهایی از قبایل این شهر با دولت یمن در جریان است تا مانع تخریب شهر شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمایت قبایل عبیده ، از چند روز پیش، در حال پیشروی نهایی به سمت شهر راهبردی مأرب هستند و حملات موشکی اتاق های عملیات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در اردوگاه تداوین واقع در غرب مأرب را هدف گرفته است.

روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد، ارتش یمن طی روزهای گذشته در غرب مأرب پیشروی خوبی داشت و شنبه هفته جاری موفق شد منطقه ام الحناء در اطراف منطقه رغوان را آزاد کند.

این نیروها سه شنبه جاری پس از درگیری با نیروهای عبد ربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی و فراری یمن، توانستند مناطق الفتیخه و العجوز واقع در شمال غرب مأرب را آزاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، این پیشروی به ارتش و کمیته های مردمی این امکان را می دهد مرکز اسداس از توابع رغوان را محاصره کرده و خود را به مقر ائتلاف سعودی واقع در بین استانهای مأرب و الجوف نزدیک کنند.

همزمان با این حملات، نیروهای یمنی شنبه هفته جاری، اتاق عملیات ائتلاف سعودی در اردوگاه تداوین را هدف حملات موشکی بالستیک قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز نیروهای یمن برای آزادی نهایی مأرب؛ ریاض مخالف راهکار توافقی است

خیز نیروهای یمن برای آزادی نهایی مأرب؛ ریاض مخالف راهکار توافقی است