مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-03اجتماعي

اجرای دو طرح مراقبتی و توانبخشی معلولان در لامرد


رییس اداره بهزیستی شهرستان لامرد گفت: طرح مراقبت از معلولان در منزل بعد از شهرستان شیراز در شهرستان لامرد اجرا شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، معصومه کاظم زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سیزدهم آذر، روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار داشت: سه هزار و 200 نفر از جامعه مختلف معلولان تحت پوشش بهزیستی لامرد هستند و بهزیستی طی این چند سال اخیر در تحقق شعار به زیستن توانسته با ابتکار و اجرای طرح های حمایتی در راستای تشکیل زندگی مستقل توانخواهان (معلولان) گام های مثبت و درخور شان عزیزان معلول و جامعه هدف بردارد.

وی افزود: دو هزار و 355 معلول از سه هزار و 200 نفر تحت حمایت مستمر بهزیستی قرار دارند و از دو هزار و 355 معلول مستمری بگیر نیز 895 نفر سرپرستی خانواده را بر عهده دارند.

کاظم زاده از افزایش 15 درصدی میزان مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی از مرداد امسال خبر داد و گفت:  321 نفر از توانخواهان (معلولان) به صورت ماهیانه هزینه نگهداری دریافت می کنند که در مجموع 208 میلیون و 980 هزار ریال در سال جاری به حساب آن ها واریز شد.

رییس اداره بهزیستی لامرد اظهار کرد: 276 میلیون ریال یارانه به صورت ماهیانه بابت ارائه خدمات نگهداری و توانبخشی 31 معلول به حساب مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی لامرد پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دو طرح مراقبتی و توانبخشی معلولان در لامرد

اجرای دو طرح مراقبتی و توانبخشی معلولان در لامرد