مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-03سياسي

ایجاد زمینه درآمدزایی از طریق نصب نیروگاه خورشیدی در خراسان رضوی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: زمینه درآمدزایی از طریق نصب نیروگاه خورشیدی در خراسان رضوی فراهم شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: زمینه درآمدزایی از طریق نصب نیروگاه خورشیدی در خراسان رضوی فراهم شد.

علی رسولیان در نشست کمیته انرژی های تجدیدپذیر که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: طرح جهاد روشنایی از سوی بسیج سازندگی به منظور تولید برق از طریق نصب نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، سالمندان، بازنشستگان، اقشار کم درآمد و محروم جامعه با ظرفیت 1105 نفر در استان اجرایی شده است.

وی افزود: مزیت این طرح بر سایر طرح های اقتصادی این است که نیاز به بازار فروش ندارد، فعالیتی سالم بوده و درآمد آن تضمین شده است، به طوری که هر فرد از محل نصب نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در خانه خود و ارسال برق آن به شبکه، ماهانه بین 25 تا 30 میلیون ریال درآمد خواهد داشت.

رسولیان گفت: منابع مالی جهاد روشنایی برای اجرای این طرح از محل بند ه تبصره 16 قانون بودجه که مربوط به تسهیلات قرض الحسنه اشتغال برای اقشار کم درآمد است در نظر گرفته شده و پنج بانک عامل شامل ملی، تجارت، سپه، صادرات و ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زمینه درآمدزایی از طریق نصب نیروگاه خورشیدی در خراسان رضوی

ایجاد زمینه درآمدزایی از طریق نصب نیروگاه خورشیدی در خراسان رضوی