مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-03اقتصادي

سند توسعه 35 روستای شاهرود تهیه و تدوین شده است


سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه سند توسعه 35 روستای شهرستان تهیه و تدوین شده است، گفت: این اقدام برای 12 روستای دیگر شاهرود در دست اقدام قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی صبح پنج شنبه در جلسه بررسی اسناد توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستاهای شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه تاکنون سند توسعه برای 35 روستای شهرستان شاهرود تهیه و تدوین و به استانداری و سازمان برنامه بودجه استان ارسال شده است، ابراز داشت: تهیه سند توسعه برای 12 روستای دیگر شاهرود در دست اقدام قرار دارد که امیدواریم تا پایان سال جاری محقق شود.

وی بابیان اینکه هدف از تهیه و تدوین سند توسعه روستایی ایجاد اشتغال پایدار، جذب و حمایت از سرمایه گذاران است، افزود: این اقدام در راستای اجرای جز یک بند الف ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه برای تدوین اسناد توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستایی در دستور کار است.

سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه اسامی 13 روستای دیگر نیز به منظور تدوین سند توسعه سال 1399-1400 به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام شده است، ابراز داشت: روستاها ابتدا موردبررسی و تصویب قرارگرفته و اسناد نهایی آن ها تدوین و سپس به مراجع استانی ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه 35 روستای شاهرود تهیه و تدوین شده است

سند توسعه 35 روستای شاهرود تهیه و تدوین شده است