مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-03سياسي

سال بعد حقوق کارگران باید چقدر افزایش یابد؟


دومین بار است که نمایندگان مجلس، عدد و رقم برای دستمزد سال آینده کارگران مشخص می کنند؛ هفته قبل، یک نماینده دیگر از افزایش 25 تا 30 درصدی مزد خبر داد و حالا رییس فراکسیون کارگری می گوید: - علی خدایی می گوید: نمایندگان مجلس به این راحتی، عدد و رقم برای سال بعد ندهند.

لااقل قبل از اعلام آنها با نمایندگان کارگری مشورت کنند.

ایلنا نوشت: علی بابایی کارنامی (رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی) با اشاره به میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده اظهار کرد: حقوق کارگران طی سال های اخیر متناسب با نرخ تورم افزایش نیافته و این مسئله همواره شکاف های جدی از حیث درآمد و مخارج برای این قشر ایجاد کرده است.

وی همچنین از پیشنهاد جدید کمیسیون اجتماعی مجلس برای میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده خبر داد و گفت: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون اجتماعی قوه مقننه خواهان افزایش بیش از 40 درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده هستند، بر همین اساس نیز با ارائه این پیشنهاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشغول رایزنی با این وزارتخانه برای تحقق این امر هستیم.

سال بعد باید مزد کارگران 40 درصد افزایش یابد این دومین بار است که نمایندگان مجلس، عدد و رقم برای دستمزد سال آینده کارگران مشخص می کنند؛ هفته قبل، یک نماینده دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال بعد حقوق کارگران باید چقدر افزایش یابد؟

سال بعد حقوق کارگران باید چقدر افزایش یابد؟