مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-03سياسي

دستور عفوِ ترامپ برای خود و خانواده اش سوء استفاده از قدرت است


رهبر اقلیت دموکرات ها در مجلس سنای آمریکا اعلام کرد: دستور عفوِ ترامپ برای خود و خانواده اش اهانت جدی به اختیارات ریاست جمهوری و سوء استفاده از قدرت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون سی سپَن ، چاک شومر سناتور ایالت نیویورک و رهبر اقلیت دموکرات ها در مجلس سنا در سخنانی اعلام کرد کرد: نه؛ آقای رییس جمهور، دستور عفو خود و خانواده تان سوء استفاده از قدرت است.

رهبر اقلیت دموکرات ها در مجلس سنا در این خصوص به ترامپ هشدار داد: صدور چنین فرمانی، اهانت جدی به اختیارات ریاست جمهوری برای صدور فرمان عفو خواهد بود.

گفته می شود ترامپ از کارکنانش درباره امکان صدور فرمان عفو برای خود، اعضای خانواده اش و رودی جولیانی وکیلش سوال کرده است؛ پاسخ ساده ای وجود دارد: نه آقای رییس جمهور! وی در ادامه تأکید کرد که ترامپ اختیاراتی برای صدور فرمان عفو برای خود و اعضای خانواده اش ندارد.

چاک شومر در ادامه اضافه کرد: اما من سوال مهمتری دارم، همتایان جمهوریخواه ما تا چه زمان به مسامحه با این امور بی معنی ادامه خواهند داد؛ بسیاری از جمهوریخواهان به رییس جمهور قدرت مانور دادند.

این در حالیست که وزارت دادگستری آمریکا پیشتر از تحقیق درباره پرونده ای خبر داد که پیرامون جرایم احتمالی کاخ سفید مبنی بر اخذ رشوه جهت برخورداری برخی افراد خاص از ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور عفوِ ترامپ برای خود و خانواده اش سوء استفاده از قدرت است

دستور عفوِ ترامپ برای خود و خانواده اش سوء استفاده از قدرت است