مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-03بين الملل

پژوهشگاه رویان در میان 10 مؤسسه برتر جهان قرار گرفت


پژوهشگاه رویان در میان 10 مؤسسه برتر تحقیقات ناباروری و فناوری های کمک باروری جهان شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه رویان، براساس نتایج تحقیقات پژوهشگران از 8 کشور آمریکایی، آفریقایی، آسیایی و اروپایی که نتایج آن در نشریه بین المللی Andrologia منتشر شده است، پژوهشگاه رویان طی سال های 2000 - 2019 میلادی براساس تعداد کل انتشارات در حوزه های ناباروری مردان و روش های کمک باروری (ART) در رتبه ده مؤسسه برتر تحقیقاتی جهان جای گرفته است.

بر اساس این نتایج، روش های کمک باروری به عنوان یکی از گزینه های اصلی مدیریت درمان محسوب می شوند و پژوهشگاه رویان در این حوزه از سرآمدان شاخص جهان بر شمرده شده است.

نتایج این تحقیقات از بازیابی و تحلیل داده های بیست ساله پژوهشگران جهان و براساس میزان وابستگی نویسندگان، میزان همکاری، تعداد مقالات، تعداد نویسندگان، نوع استناد، حوزه موضوع، همکاری های بین المللی و سال انتشار کسب شده است.

نقشه این تحقیقات مشخص شده است که پژوهشگران ایرانی در حوزه بین المللی همکاری های خوبی با دیگر پژوهشگران جهان داشته اند و این موضوع مهمی در آینده روند تحقیقات محسوب می شود.

همچنین در تجزیه و تحلیل سنجش دانش نشان داده شده که روند این نوع تحقیقات در دوره بیست ساله اخیر همواره ثابت بوده و پژوهش بر روی آزواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه رویان در میان 10 مؤسسه برتر جهان قرار گرفت

پژوهشگاه رویان در میان 10 مؤسسه برتر جهان قرار گرفت