مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-03اجتماعي

پلمب 94 واحد صنفی متخلف در خمین به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی


فرمانده انتظامی شهرستان خمین از پلمب 94 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح تشدید و کنترل نظارت بر اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: 159 دستگاه وسیله نقلیه اعمال قانون شدند.

- بهزاد فکوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با اجرای مرحله جدید طرح محدودیت ها ی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی برای اعمال محدودیت های تردد درون شهری و ممانعت از ورود خودروهایی با پلاک غیر بومیاین طرح با برنامه ریزی پلیس شهرستان و با هدف کاهش زنجیره شیوع کرونا در ورودی های شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: در برنامه ریزی انجام شده، در ورودی و خروجی های شهرستان تیم های انتظامی استقرار دارند ونسبت به کنترل و ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود: برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونادر صورت ورود خودروها با پلاک غیربومی یک میلیون جریمه خواهند شد و همچنین تردد خودرو های شخصی با پلاک بومی از ساعت 21 الی 4 بامداد بمدت دو هفته در سطح شهرستان ممنوع بوده در صورت مشاهده مکرر توسط عوامل گشت و پایش از طریق دوربین های مداربسته، برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.

فکوری بیان داشت: در این طرح همچنین مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان از واحدهای صنفی فعال به صورت محسوس و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 94 واحد صنفی متخلف در خمین به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

پلمب 94 واحد صنفی متخلف در خمین به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی