مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-03سياسي

مفهوم زیارت؛ اولین تصویر هر فرد از مشهد است/ لزوم نهادیه شدن هویت


یک پژوهشگر مسائل شهری با اشاره به اینکه هویت وضع نمی شود بلکه کشف می شود، تشریح کرد: مفهوم زیارت اولین تصویر هر فردی از مشهد امام رضا(ع) است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سعید شعرباف تبریزی در سلسله جلسات پیرامون هویت شهری با موضوع مفهوم هویت چگونه در نظامات مدیریت شهری بروز پیدا می کند که در تشکل طلبگی ربیون برگزار شد، اظهار کرد: در هر موضوعی از مسائل پیرامون در حوزه شهری وقتی سوال می کنیم به عنوان مثال مدل شهرسازی مطلوب ما چیست؟ یا چرا یک نظام معماری متناسب با الگوی توسعه ایرانی اسلامی نداریم یا چرا روابط ما در شهر بین شهروندان و شهرداری روابط عادلانه ای نیست و سوالاتی دیگر که می توان تمام سوالات شهری را در آن جا داد، اگر در ادبیات این سوال ها دقت کنیم یک پیش فرض داریم.

  این پژوهشگر مسائل شهری تصریح کرد: وقتی می گویم مدل مطلوب شهری ما چیست غالبا یک ضمیر ما در تمام این سوالات است گویا که می دانیم تعریف ما چیست، اما در واقع از نگاه یک هویتی صحبت می کنیم که خودش نیاز به شناخت دارد نه فقط در حوزه شهری در همه جا هست و این یکی از پیش فرض ها و ریشه های تحلیل ها در واقع هویت ما است.

  وی با اشاره به اینکه هویت از نظر بنده در عمیق ترین لایه ی خود جایی است که می خواهیم ارتباط نظامات جهان بینی، انسان شناسی، معرفت شناسی و فرجام شناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفهوم زیارت؛ اولین تصویر هر فرد از مشهد است/ لزوم نهادیه شدن هویت

مفهوم زیارت؛ اولین تصویر هر فرد از مشهد است/ لزوم نهادیه شدن هویت