مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-03سياسي

انتقام سخت و «آدرس غلط»!


متأسفانه ادعای دین‎داری، ولایتمداری و اصولگرایی جماعتی گوش فلک را هم کر کرده و جز خود را «خودباخته، ترسو، دلداده غرب و نفوذی دشمن» می شمارند حال آن که انتقام به این معنا نه با «غایت دین» سازگار است نه با «سیره پیامبر دین».

- پایگاه خبری جماران: دشمنان مردم ایران برای چندمین بار فرزندان رشید و ارزشمند این ملت را به تیر کینه و ترور گرفتند و ما را داغدار کردند.

طبیعی است که چنین داغ سنگینی شعله های انتقام جویی را در سینه ها فروزان می سازد و در این بین جمعی مدعی انقلابی دو آتشه خواستار قطع همکاری با سازمان های صلح آمیز و خارج شدن از پروتکل های جهانی جلوگیری از تولید و اشاعه سلاح هسته ای شده و خواستار تولید اورانیم غنی شده در درصد بالا و به میزان بسیار فراتر از تعهدات می گردند با این که می دانند این اقدامات ادعای دشمنان در همت ایران برای تولید سلاح هسته ای را اثبات می کند و زمینه های تحریم جهانی علیه ایران را فراهم می سازد و تندروترهایی هم به عنوان انتقام سخت خواهان کوبیدن بندر حیفای اسراییل و نابود کردن تأسیسات مهم آن بندر با کشتن کثیری از افراد می گردند تا رسما جنگ طلبی ایران ثابت شده و اقدام جهانی برای مقابله با این جنگ طلبی را در پی داشته باشد! متأسفانه ادعای دین‎داری، ولایتمداری و اصولگرایی این جماعت گوش فلک را هم کر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام سخت و «آدرس غلط»!

انتقام سخت و «آدرس غلط»!