مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-03پزشكي

رعایت محدودیت ها در نقاط پرخطر اهر الزامی است


با وجود وضعیت نارنجی شهرستان اهر، هنوز محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی برای نقاط پر خطر الزامی بوده و باید به آن عمل شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر گفت: با وجود وضعیت نارنجی شهرستان اهر، هنوز محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی برای نقاط پر خطر الزامی بوده و باید به آن عمل شود.

رسول خدابخش در جمع خبرنگاران، با قدردانی از همکاری مردم، اصناف و کسبه در رعایت محدودیت های کرونایی طی دو هفته اخیر و کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان، افزود: وضعیت نارنجی شیوع کرونا در اهر شکننده بوده و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، احتمال دارد محدودیت های سختگیرانه دوباره اعمال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: از روز شنبه هفته آینده، آرایشگاه های زنانه، مهدهای کودک، تفرجگاه ها و بوستان ها، موزه ها، سینماها، استخرها، قهوه خانه ها و ‍مراسم تشییع، ترحیم و عروسی مشمول محدودیت های کرونایی در وضعیت نارنجی هستند.

خدابخش در ادامه بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آحاد مردم تاکید کرد و افزود: با توجه به وضعیت مناسب و نارنجی نباید تصور کنیم که شرایط خوب شده و عمل به پروتکل های بهداشتی را فراموش کنیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت محدودیت ها در نقاط پرخطر اهر الزامی است

رعایت محدودیت ها در نقاط پرخطر اهر الزامی است