مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 04:352020-12-03سياسي

دو شهر دیگر به شهرهای قرمز گیلان افزوده شد


جانشین رییس ستاد کرونا در گیلان گفت : دو شهر تالش و آستارا بخ شهرهای قرمز گیلان از نظر شیوع کرونا و آمار مبتلایان به کووید 19 افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمود قاسم نژاد چهارشنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه استانی سیما افزود : تا کنون شهرهای رشت و رودبار در وضعیت قرمز قرار داشتند اما طی روزهای اخیر این دو نیز افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 2 هفته است که طرح محدودیت هوشمند در استان همزمان با کشور در حال اجراست، عنوان کرد : به طور قطع پانزده روز بعد از اجرای طرح نتایج آن مشخص و محسوس خواهد شد و هنوز در دوره قرنطینه و محدودیت هستیم.

وی افزود : با وجود افزوده دو شهر به شهرهای قرمز استان، آمار 2 روز اخیر نشان می دهد که تعداد مبتلایان جدید در بیمارستان ها کمتر شده است.

وی تصریح کرد: البته یکی از علت های در وضعیت قرمز بودن و یا نارنجی شدن شهر ها این است که همزمان با اجرای طرح محدودیت هوشمند، طرح شهید سلیمانی را همزمان با کشور در استان شروع کردیم که مبتلایانی که به مراکز درمانی و بیمارستان ها مراجعه نکرده اند را شناسایی می کند.

وی افزود: پشتیبانی های لازم برای اجرای این طرح در استان انجام شده و اکنون یک هفته است که فرمانداران 16 شهرستان و بسیج مستضعفان و شبکه های بهداشت در حال بیمار یابی هستند و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شهر دیگر به شهرهای قرمز گیلان افزوده شد

دو شهر دیگر به شهرهای قرمز گیلان افزوده شد