مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 21:352020-12-02اقتصادي

کلنگ ساخت مرکز دیسپاچینگ برق منطقه ای جنوب شرق کشور به زمین زده شد


کلنگ ساخت مرکز کنترل، پایش، مانیتورینگ و سیستم مدیریت انرژی یکپارچه برق منطقه ای استان با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، استاندار و جمعی از مسوولان این استان به زمین زده شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان کلنگ ساخت مرکز کنترل، پایش، مانیتورینگ و سیستم مدیریت انرژی یکپارچه برق منطقه ای استان با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، استاندار و جمعی از مسوولان این استان به زمین زده شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان سیستان وبلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: این مرکز دیسپاچینگی اولین مرکز یکپارچه با بهره مندی از سیستم SCADA/EMS بومی است.

علیرضا پرنده مطلق افزود: قابلیت راهبری و کنترل ایستگاه های داخل کشور و تبادلی با کشورهای همسایه، راهبری مجزا جهت کنترل و پایش نیروگاه های تولید پراکنده و تجدیدپذیر، امکان اتصال 30 ایستگاه انتقال و نیروگاهی و افزایش تا 100 ایستگاه بهره مندی از ماژول های مربوط به سیستم DTS (Dispatching Training System، امکان ارتباط با مراکز دیسپاچینگ هم سطح در استان های مجاور، ارتباط با مراکز دیسپاچینگ ملی و پشتیبان، ارتباط با مراکز دیسپاچینگ فوق توزیع در سطح سیستان و بلوچستان، قابلیت دریافت اطلاعات PMU از جمله اهداف و مزایای انجام این طرح خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت مرکز دیسپاچینگ برق منطقه ای جنوب شرق کشور به زمین زده شد

کلنگ ساخت مرکز دیسپاچینگ برق منطقه ای جنوب شرق کشور به زمین زده شد