مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-02سياسي

نگاه سیاسی اتکا بر مساعدت های بین المللی باید تغییر داده شود


نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نگاه سیاسی غلطی که در سال های اخیر وجود داشته و متکی بر مساعدت های بین المللی بوده باید تغییر داده شود.

- ایسنا/لرستان نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نگاه سیاسی غلطی که در سال های اخیر وجود داشته و متکی بر مساعدت های بین المللی بوده باید تغییر داده شود.

محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از مواردی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند در کنار جهش تولید، حمایت از اقشار ضعیف جامعه است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در کمیسیون برنامه و بودجه و در شرایط فعلی که نیاز بوده به اقشار ضعیف و دهک هایی که درآمد اندکی برای طرح تامین کالاهای اساسی دارند مصوب شد و شورای نگهبان نیز آن را تایید و برای اجرا ابلاغ شده است.

نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ادامه در خصوص افزایش سرمایه گذاری دولتی و نهادهای عمومی، گفت: در جاهایی دیگر دولت و مجلس باید تلاش کنند و موانع را از سر راه منابع عمومی دولتی و غیر دولتی بردارند تا آنها بتوانند اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

نگاه سیاسی اتکا بر مساعدت های بین المللی باید تغییر داده شود خدابخشی بر خودباوری و اعتماد به مردم تاکید کرد و با بیان اینکه نگاه سیاسی غلطی که در سال های اخیر وجود داشته و متکی بر مساعدت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سیاسی اتکا بر مساعدت های بین المللی باید تغییر داده شود

نگاه سیاسی اتکا بر مساعدت های بین المللی باید تغییر داده شود