مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 20:202020-12-02سياسي

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به آسیب دیدگان بارندگی های خوزستان


استاندار خوزستان از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به آسیب دیدگان بارندگی و آبگرفتگی روزهای اخیر خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به آسیب دیدگان بارندگی و آبگرفتگی روزهای اخیر خوزستان خبر داد.

غلامرضا شریعتی با اشاره به بارندگی و آبگرفتگی روزهای گذشته اظهار کرد: در پی بارش های اخیر در اهواز، بندر امام خمینی و شهر چمران و وارد شدن خسارت به منازل شهروندان، با آقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه تماس داشتیم و صحبت هایی برای جبران خسارت ها انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز آقای نوبخت دستورهای لازم را به بنیاد مسکن کشور ابلاغ کرد تا سریعا ورود کند و منازلی که آسیب دیده اند بررسی و خسارت ها تعیین شوند.

استاندار خوزستان گفت: از محل ماده 12 با مجوز دولت، مساعدت ها و تسهیلات ارزان قیمت و قرض الحسنه در اختیار آسیب دیدگان قرار می گیرد.

شریعتی بیان کرد: فرمانداری های اهواز و ماهشهر موظف هستند با هماهنگی بنیاد مسکن خوزستان، شرایط را مهیا و کارشناسان برای برآورد خسارت اقدام کنند.

وی گفت: اداره کل مدیریت بحران خوزستان نیز موظف شد این کار را پیگیری کند تا هر چه سریع تر این کار عملیاتی شود و شرایط آسیب دیدگان از آبگرفتگی اخیر هر چه سریع تر عادی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به آسیب دیدگان بارندگی های خوزستان

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به آسیب دیدگان بارندگی های خوزستان