مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:202020-12-02سياسي

مراسم ترحیم حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی برگزار شد


مراسم ترحیم حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی نماینده فقید ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه 12 آذر ماه به صورت ویدئوکنفرانس و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- مراسم ترحیم حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی نماینده فقید ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه 12 آذر ماه به صورت ویدئوکنفرانس و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که با حضور مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، پیام های تسلیت مقام معظم رهبری، رییس جمهوری، رییس قوه قضاییه و رییس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی قرائت شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم در گفت وگو با رسانه ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران را افضل نهادها دانست و گفت: حضور در چنین نهادی بی شک توفیق بزرگی است که نصیب انسان می شود و مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نیز به مدت 7 سال در این مجموعه مشغول خدمت بودند و آثار ماندگاری را از خود بر جای گذاشتند.

اوحدی افزود: مهم ترین اثری که از مرحوم شهیدی به جای مانده است ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه دهنده همین مسیر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ترحیم حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی برگزار شد

مراسم ترحیم حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی برگزار شد