مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-02بين الملل

ماکرون، بار دیگر سیاستمداران لبنانی را تهدید کرد


رییس جمهور فرانسه که چند ماهی است برای تشکیل دولت جدید در لبنان تلاش می کند، سیاستمداران این کشور را بار دیگر تهدید کرد که بدون تشکیل دولت جدید کمکی در کار نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امانوئل ماکرون ، رییس جمهور فرانسه بار دیگر تهدید کرد که کمک های بین المللی به لبنان در گرو تشکیل دولت جدید است.

ماکرون که چهارشنبه شب در دومین نشست بین المللی جمع آوری کمک های مالی و دارویی برای لبنان سخنرانی می کرد، گفت: سیاستمداران لبنان باید هرچه سریعتر دولت جدید را تشکیل دهند، در غیر این صورت کمکی برای لبنان در کار نخواهد بود .

او در این کنفرانس که به صورت ویدیویی بار حضور نماینده ای از انکلیس و مقامات لبنان از جمله میشل عون، رییس جمهور این کشور برگزار شد، گفت که قرار است صندوقی زیرنظر بانک جهانی برای کمک های انسان دوستانه به لبنان تاسیس شود.

رییس جمهور فرانسه گفت: از ضرورت اصلاحات درلبنان و تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت کوتاه نمی آییم و به زودی به لبنان سفر خواهم کرد .

از زمان وقوع انفجار بندر بیروت در 14 مرداد گذشته که منجر به ویرانی این بندر و وارد شدن خسارات زیاد به منازل و ساختمان های اداری پایتخت لبنان شد، رییس جمهور فرانسه دو نوبت به این کشور سفر کرد و به دولتمردان و سیاستمداران لبنانی فشار آورد و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون، بار دیگر سیاستمداران لبنانی را تهدید کرد

ماکرون، بار دیگر سیاستمداران لبنانی را تهدید کرد