مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 18:402020-12-02ورزشي

بدشانس بودیم که موقعیت های ما تبدیل به گل نشد


مربی تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه برخی موقعیت ها در فوتبال شانسی است، گفت:وقتی دو بار توپ به دیرک دروازه برخورد می کند یا درون دروازه خالی جا نمی گیرد از بدشانسی های فوتبالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرتا منهاجی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: بازی به گونه ای بود که 100 درصد شایستگی سه امتیاز را داشتیم و موقعیت های خیلی زیادی خلق کردیم و طبق برنامه ای که داشتیم جلو می رفتیم و از تلاش بچه ها هم ممنونم هم گلایه دارم که یک صحنه را از دست دادیم و تاوان بسیار سختی را دادیم.

وی افزود: نحوه بازی به شکلی بود که تیم پرستاره تراکتورسازی تبریز با آن همه تجربه تحت تأثیر بازی ما قرار گرفته بود و با دو روش متفاوت که در نیمه اول و دوم داشتیم موقعیت های بسیار زیادی خلق کردیم که متأسفانه گل نشد.

مربی مس رفسنجان گفت: تمرکز ما روی کارمان است و مدیران هم حمایت کرده اند و ان شاءالله این حمایت ها ادامه داشته باشد، روند تیم، روند درستی است.

یک جایی از فوتبال شانس است وقتی دو بار توپ به دیرک دروازه برخورد می کند یا توپ درون دروازه خالی جا نمی گیرد از بدشانسی های فوتبالی است.

منهاجی افزود: بابت سه امتیاز به آقای منصوریان تبریک می گویم یادمان باشد که تراکتورسازی تبریز تجربه بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدشانس بودیم که موقعیت های ما تبدیل به گل نشد

بدشانس بودیم که موقعیت های ما تبدیل به گل نشد