مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 18:202020-12-02پزشكي

تجهیز 2 بیمارستان بروجرد/ آماده صدور مجوز ساخت یک بیمارستان جدید هستیم


معاون درمان وزیر بهداشت از توسعه و تجهیز 2 بیمارستان فرسوده شهید چمران و امام خمینی(ره) بروجرد خبر داد و گفت: آمادگی صدور موافقت اصولی برای ساخت یک بیمارستان جدید را داریم.

- بروجرد- معاون درمان وزیر بهداشت از توسعه و تجهیز 2 بیمارستان فرسوده شهید چمران و امام خمینی(ره) بروجرد خبر داد و گفت: آمادگی صدور موافقت اصولی برای ساخت یک بیمارستان جدید را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرو به کاهش است و تعداد بیماران کمتر شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه امیدواریم همچنان پروتکل ها رعایت شود، تجمعات نباشد، مردم مهمانی خانوادگی نداشته باشند و ترددهای غیر ضروری را حذف کنند تا هم شرایط کسب و کار فراهم شود و هم شرایط قرمز نباشد، افزود: امیدواریم اصلی ترین هدف ما که کاهش مرگ و میر است محقق شده و به نقطه صفر برسد.

جان بابایی با اشاره به اینکه در نشست با مسئولان شهرستان بروجرد چند تصمیم گیری داشتیم، اظهار داشت: اورژانس بیمارستان چمران باید توسعه و بازسازی شود، به زودی تجهیزاتی می دهیم که آی سی یو این بیمارستان راه اندازی شود.

وی یادآور شد: دستگاه های بخش ان آی سی یو بیمارستان شهید چمران بروجرد هم فرسوده است که ان شاالله از نظر تجهیزات بازسازی می شود، یک مقداری تجهیزات اتاق عمل هم نیاز است که تأمین آن در برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 2 بیمارستان بروجرد/ آماده صدور مجوز ساخت یک بیمارستان جدید هستیم

تجهیز 2 بیمارستان بروجرد/ آماده صدور مجوز ساخت یک بیمارستان جدید هستیم