مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 18:052020-12-02ورزشي

رقم «وام ازدواج» در لایحه بودجه 1400


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بااشاره به رقم وام ازدواج در لایحه بودجه سال 1400 گفت: رقم وام ازدواج در لایحه بودجه 1400 تغییری نکرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد مهدی تندگویان اظهار کرد: در مورد رقم وام ازدواج برای سال آینده تابع تصمیم نهایی دولت و مجلس در ابلاغ لایحه بودجه 1400 هستیم.

امیدواریم قانون گذار تدوین دستورالعمل مناسب پرداخت، در جهت جلوگیری از سوءاستفاده های ایجاد شده از وام ازدواج را تکلیف کند.

وی همچنین از دولت خواست تا به سهولت در پرداخت وام و همچنین اخذ تضامین با توجه به تورم و شرایط اقتصادی جامعه به طوریکه جوانان را برای بازپرداخت وام هم با مشکل مواجه نکند، توجه ویژه داشته باشد.

معاون وزیر جوانان ادامه داد: از سوی دیگر آمار ها نشان می دهند در سه سال گذشته علیرغم افزایش وام ازدواج و به روز رسانی آن در پرداخت، شاهد افزایش میزان ازدواج در کشور نبوده ایم و از این رو برای اقدام اساسی در این زمینه باید سیاست مشوق های دائمی در جهت تحکیم بنیاد خانواده مانند اشتغال ایمن برای زوجین و یا مسکن ارزان برای آن ها و همچنین مشوق های دائمی برای فرزندآوری زوجین در نظر گرفته شود چراکه اینگونه در کنار امر ازدواج، شاهد تحکیم بنیان خانواده و افزایش نرخ جمعیت هم خواهیم بود؛ به همین دلیل است که تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم «وام ازدواج» در لایحه بودجه 1400

رقم «وام ازدواج» در لایحه بودجه 1400