مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:502020-12-02اجتماعي

50برنامه فرهنگی ویژه کودکان با نیازهای خاص درگلستان برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از برگزاری بیش از 50 برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در قالب مجازی برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محبوبه رجب نسب اظهارکرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در آستانه فرارسیدن 13 آذر 1399 و روز جهانی معلولان، برنامه های مختلفی را اجرا خواهد کرد.

وی با اعلام شعار با توانایی های متفاوت، آینده را خواهیم ساخت گفت: این برنامه ها با هدف آگاهی بخشی به افکار عمومی از طریق جلب مشارکت و توجه عموم مردم به موضوع کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه، شناسایی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر به آن ها و والدین شان، ایجاد زمینه های تعامل کودکان با همسالانِ دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی، جلب مشارکت کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در پیشبرد برنامه ها و توانمندسازی مربیان مراکز فراگیر برگزار خواهد شد.

رجب نسب زمان برگزاری این برنامه ها را از 13 تا 20 آذر ماه 1399 عنوان کرد و افزود: مخاطب اجرای برنامه های مراکز فرهنگی هنری کانون، کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه شامل نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا، معلول جسمی حرکتی، کودکان و نوجوانان عادی، اولیای تربیتی و والدین خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50برنامه فرهنگی ویژه کودکان با نیازهای خاص درگلستان برگزار می شود

50برنامه فرهنگی ویژه کودکان با نیازهای خاص درگلستان برگزار می شود