مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:502020-12-02پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: پیک چهارم کرونا بدتر خواهد بود


پیک چهارم کرونا بدتر خواهد بود رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: پیش بینی این است که اگر پیک چهارم کرونا در زمستان اتفاق بیفتد، قطعا از پیک های قبلی بدتر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محمد دهقانی فیروزآبادی شامگاه چهارشنبه درباره آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر مردم بعد از شکستن پیک اخیر که اتفاق افتاد، همچنان این روند را ادامه دهند ما نتایج بهتر و بیشتری را خواهیم دید اما اگر شرایط عادی انگارانه شود و به قبل برگردد که استفاده از ماسک، شست و شوی دست و بخصوص دورهمی های خانوادگی و شبانه که عامل 51 درصد از کل ابتلاها در کشور و در استان ما بالای 60 درصد است رعایت نشود، قطعا پیک چهارم را خواهیم داشت.

وی افزود: با اعمال محدودیت ها و رعایت مردم، خوشبختانه نرخ بروز بیماران تنفسی و کرونا مثبت بستری در بیمارستان های استان کاهش پیدا کرده و همچنین میزان مرگ و میر روند کاهشی واضح را نشان می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: این روند کاهشی به خاطر همراهی هم استانی های عزیز و رعایت محدودیت هایی بود که با همراهی اصناف و مردم در ترددها و مشارکت تمامی دستگاه ها مانند نیروی انتظامی و اتاق اصناف اعمال شد و ما شاهد روند نزولی بیماری در استان هستیم که امیدواریم این روند نزولی همچنان ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: پیک چهارم کرونا بدتر خواهد بود

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: پیک چهارم کرونا بدتر خواهد بود