مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-02پزشكي

چای و ارتباط آن با کاهش وزن


اگر به طور مرتب نوشیدنی هایی مانند نوشابه های گازدار، نوشیدنی های انرژی زا یا دیگر انواع نوشیدنی های شیرین را مصرف می کنید، نوشیدن چای به جای آنها می تواند کمک زیادی در به نتیجه رسیدن تلاش های کاهش وزن شما بکند.

- اگر به طور مرتب نوشیدنی هایی مانند نوشابه های گازدار، نوشیدنی های انرژی زا یا دیگر انواع نوشیدنی های شیرین را مصرف می کنید، نوشیدن چای به جای آنها می تواند کمک زیادی در به نتیجه رسیدن تلاش های کاهش وزن شما بکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران به نقل از ایت دیس نوشت: چای یک نوشیدنی محبوب در جهان است که به تامین آب مورد نیاز بدن کمک می کند، عطر و طعم خوبی دارد و با توجه به گیاهی که برای آماده کردن آن استفاده شده است می تواند سطوح انرژی بدن را افزایش داده یا به خوابی آرام کمک کند.

اما آیا چای می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند؟ اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، چای قطعا یکی از بهترین دوستان شما خواهد بود.

این نوشیدنی نه تنها یک جایگزین بدون کالری برای برخی نوشیدنی های شیرین و پر کالری محسوب می شود، بلکه دارای ویژگی هایی است که می تواند به کاهش اشتها، پشتیبانی از متابولیسم و در نهایت تحقق اهداف کاهش وزن شما کمک کند.

البته چای یک نوشیدنی جادویی نیست که به تنهایی موجب کاهش وزن شود، بلکه می توان آن را پشتیبانی برای یک رژیم غذایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چای و ارتباط آن با کاهش وزن

چای و ارتباط آن با کاهش وزن