مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-02حوادث

اجرای مانور تمرینی مقابله با زلزله 6.5 ریشتری در بوشهر


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با هماهنگی وزارت نیرو، مانور تمرینی مقابله با زلزله صنعت آب و برق ویژه استان های منطقه مرکزی جنوب کشور در بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، صادق زنده بودی روز چهارشنبه در تشریح برگزاری مانور مقابله با زلزله اظهار داشت: سناریو این مانور وقوع زلزله ای با قدرت 6.

5 ریشتر در شهرستان بوشهر و با مرکزیت شهر چغادک بود که از سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر امور مربوط به راهبری حادثه انجام شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: بر اساس فرضیات مانور در اثر این زلزله، مناطق تحت شعاع زلزله شهرستان‎های بوشهر، دشتستان و تنگستان بود که با آسیب دیدن زیرساخت‎های آب و برق نقاط یاد شده، روند خدمت رسانی به مشترکان با اختلال مواجه شد.

زنده بودی اظهار داشت: در این زمینه بر اساس سناریو از پیش تعیین شده، پس از دریافت اطلاعات و گزارش‎های مدنظر، ستاد مدیریت بحران با حضور مدیران عامل، مدیران بحران و رییس منطقه مرکزی جنوب وزارت نیرو تشکیل و بلافاصله تیم‏ های ارزیاب به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: پس از اطلاع رسانی به ستاد فرماندهی، کمیته‏ های مورد نیاز از جمله ایمنی، امنیت، عملیات، برنامه ریزی، پشتیبانی و اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور تمرینی مقابله با زلزله 6.5 ریشتری در بوشهر

اجرای مانور تمرینی مقابله با زلزله 6.5 ریشتری در بوشهر