مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-02پزشكي

منفی شدن 45 هزار تست آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اردبیل


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از منفی شدن 45 هزار تست گرفته شده از پرندگان در ارتباط با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از منفی شدن 45 هزار تست گرفته شده از پرندگان در ارتباط با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان اردبیل خبر داد.

تکلوی 12 آذر در جلسه بررسی آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اردبیل اظهار کرد: با آغاز فصل سرما در کنار بیماری های واگیرداری که انسان ها را تهدید می کند، برخی بیماری ها پرندگان را نیز مورد آزار و اذیت قرار می دهد که در این بین آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از آسیب و خطرات جدی است.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل با مثبت شدن علایم این بیماری در پرندگان مهاجر در تالاب میل مغان، تلاش بر این است تا مراقبت های لازم انجام شود تا زمینه شیوع این بیماری را در استان شاهد نباشیم.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: ما از تک تک مرغداری ها خواسته ایم تا نسبت به نگهداری طیور خود در داخل مجموعه ها و قفس اقدام کرده و از هرگونه برخورد با پرندگان مهاجر جدا پرهیز شود.

تکلوی این بیماری را بیماری عفونی و قابل تکثیر در بین سایر طیور اعلام کرد و افزود: برای جلوگیری از خطر شیوع این بیماری تدابیر لازم در استان اندیشیده شده و ما از صیادان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفی شدن 45 هزار تست آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اردبیل

منفی شدن 45 هزار تست آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اردبیل