مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:202020-12-02اقتصادي

سامانه جامع اطلاعات بیکاران و شاغلین لرستان راه اندازی می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: سامانه جامع اطلاعات بیکاران و شاغلین استان با عنوان «سجاب» به زودی راه اندازی می شود.

- خرم آباد- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: سامانه جامع اطلاعات بیکاران و شاغلین استان با عنوان سجاب به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سمانه حسن پور در جلسه ایجاد سامانه جامع اطلاعات بیکاران و شاغلین (سجاب) که با حضور معاونین سازمان مدیریت، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رییس جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، گفت: هدف از ایجاد سامانه سجاب ، جمع آوری اطلاعات نزدیک به واقعیت از آمار بیکاران و شاغلین است.

وی با بیان اینکه ایجاد این سامانه با اهداف مشخصی در حال طراحی است، اظهار داشت: این سامانه باید تمامی نیاز اطلاعاتی ما در زمینه شاغلین و بیکاران استان را برطرف سازد و اینکه طراحی آن بتواند ما را به اهداف مهم برساند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان افزود: اولین گام طراحی این سامانه این است که ما باید جمعیت فعال را شناسایی کنیم و کد ملی آنها را در اختیار داشته باشیم.

حسن پور تصریح کرد: این امر با استفاده از نتایج سرشماری جمعیت نفوس و مسکن سال 1395 و اطلاعات کمک اداره کل ثبت احوال استان صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع اطلاعات بیکاران و شاغلین لرستان راه اندازی می شود

سامانه جامع اطلاعات بیکاران و شاغلین لرستان راه اندازی می شود