مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-02اقتصادي

جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار، راهکار کاهش سرقت و ایمنی شبکه


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تمهیدات برای جلوگیری از سرقت تجهیزات شرکت توزیع برق را استفاده از کابل های آلومینیومی روکش دار که کابل خودنگهدار نامیده می شوند دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس تبریز، عادل کاظمی، ریشه برخی خاموشی ها و نارضایتی های مردم را افزایش سرقت از تجهیزات شبکه برق دانست و اظهار داشت: سرقت از کابل ها و تجهیزات شبکه های برق تبریز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین برق مشترکان شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر وجود ندارد، تصریح کرد: مردم تصور می کنند علت افزایش خاموشی های اخیر در برخی مناطق تبریز، کمبود برق در شبکه ی توزیع برق این شهر است، در حالی که وقوع برخی خاموشی های ناخواسته، ناشی از سرقت کابل های برق شبکه است.

کاظمی به تمهیدات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای جلوگیری از سرقت تجهیزات این شرکت اشاره کرد و اذعان داشت: با هماهنگی و همکاری دستگاه های انتظامی، بسیج و همچنین دستگاه های سیاسی و امنیتی استان، سعی داریم تا جلوی معضلات مذکور را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه شبکه ی توزیع برق، آنقدر گسترده است که کنترل دقیق تمام شبکه را مشکل ساخته است، خاطرنشان کرد: حدود 10 هزار کیلومتر شبکه در حوزه ی کاری شرکت توزیع نیروی برق تبریز وجود دارد و از این مقدار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار، راهکار کاهش سرقت و ایمنی شبکه

جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار، راهکار کاهش سرقت و ایمنی شبکه