مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-02سياسي

اعلام مهلت بارگذاری مدارک برای دانشجویان علوم پزشکی متقاضی انتقال به داخل کشور


فرصت جدید بارگذاری مدارک برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج و متقاضی ‏انتقال به داخل کشور در گروه علوم پزشکی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای به دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج و متقاضی ‏انتقال به داخل کشور اعلام کرد تا دو هفته آینده فرصت دارند مدارک خود را بارگذاری کنند.

با توجه به هفتاد و هفتمین جلسه شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور (18 آبان 99)، تمام دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج که درخواست انتقال خود را در سامانه انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج به داخل کشور، تا قبل از تاریخ 15 آذر 99 ثبت کرده باشند تا حداکثر دو هفته پس از اعلام نتایج آزمون های دیپلم مجدد یا ترمیم معدل در سال 1399، فرصت دارند تا نسبت به ارائه و بارگذاری مدارک جدید در سامانه انتقال اقدام کنند.

در خصوص این متقاضیان، بعد از حداکثر دو هفته پس از اعلام نتایج آزمون های دیپلم مجدد یا ترمیم معدل در سال 1399، هیچگونه مدارک جدید مبنی بر ترمیم معدل یا دیپلم مجدد، مورد پذیرش نخواهد بود.

مطابق مصوبه اعلام شده، بررسی پرونده و اعلام نظر در خصوص در خواست های انتقال ثبت شده در سامانه انتقال بعد از تاریخ 15 آذر 99 عینا بر اساس آیین نامه های انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج به داخل کشور مصوب سال 1394 و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مهلت بارگذاری مدارک برای دانشجویان علوم پزشکی متقاضی انتقال به داخل کشور

اعلام مهلت بارگذاری مدارک برای دانشجویان علوم پزشکی متقاضی انتقال به داخل کشور