مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-02دانش

عزم جدی پژوهشگاه علوم ورزشی در ارایه خدمت به افراد با نیازهای ویژه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشگاه علوم ورزشی، علی کاشی،معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و پژوهشگر حوزه توانبخشی ورزشی در آستانه روز جهانی افراد با نیازهای ویژه ( معلولان) در خصوص جمعیت افراد با نیازهای ویژه اظهار کرد: - معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت بدنی گفت: پژوهشگاه علوم ورزشی عزم جدی در توسعه آموزش فراگیر در ورزش و ارایه خدمت به افراد با نیازهای ویژه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشگاه علوم ورزشی، علی کاشی،معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و پژوهشگر حوزه توانبخشی ورزشی در آستانه روز جهانی افراد با نیازهای ویژه ( معلولان) در خصوص جمعیت افراد با نیازهای ویژه اظهار کرد: این افراد به دلیل داشتن برخی از کم توانی های ذهنی و یا جسمی در اجرای کارهای روزمره خود دچار مشکلاتی هستند، بنابراین به توجه خاصی نیاز دارند.

وی افزود به صورت میانگین حدود 6-5 درصد از جمعیت هر جامعه ای شامل افراد با نیازهای ویژه هستند که این تعداد در کشور ایران، حدود 3-5 میلیون نفر است.

معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه درباره میزان فعالیت بدنی این افراد گفت: طبق نرخ سازمان بهداشت جهانی، در سطح بین الملل حداقل 40 درصد افراد با نیازهای ویژه از افراد عادی یک جامعه، کمتر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی پژوهشگاه علوم ورزشی در ارایه خدمت به افراد با نیازهای ویژه

عزم جدی پژوهشگاه علوم ورزشی در ارایه خدمت به افراد با نیازهای ویژه