مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-02اقتصادي

23 میلیارد تومان طرح های محرومیت زدایی در استان کرمان انجام شد


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: طی سال جاری حدود 23 میلیارد تومان اقدامات محرومیت زدایی در استان کرمان انجام داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سعید محمد سه شنبه شب در آیین امضای تفاهم نامه اجرای بزرگترین سیل بند جنوب استان کرمان اظهار کرد: قرارگاه خاتم طی 31 سال گذشته قریب به 72 پروژه را به اتمام رسانده است که از آن جمله می توان به احداث سد سیرجان، سد بافت، چندین تقاطع در شهر کرمان، راه انار- رفسنجان و… اشاره کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم 10 پروژه در استان کرمان در دست اجرا داریم که به عنوان نمونه می توان به سد صفارود، پروژه های معادن جنوب استان کرمان و… اشاره کرد.

سردار محمد با اشاره به اینکه حدود 2 هزار نیروی انسانی و 500 دستگاه ماشین آلات سازمانی در استان کرمان داریم، افزود: همکاری و هماهنگی خوبی بین شهرداری کرمان و قرارگاه ایجاد و پروژه های موفقی اجرا شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیان کرد: قرارگاه در کرمان تجهیز کارگاه منظم و خوبی را انجام داده است و بعد از تهران دومین کارگاه تکمیل شده قرارگاه خاتم در کرمان وجود دارد و بر این اساس توانایی ساخت پل های خاص با سرعت نصب بالا را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 میلیارد تومان طرح های محرومیت زدایی در استان کرمان انجام شد

23 میلیارد تومان طرح های محرومیت زدایی در استان کرمان انجام شد