مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-02فناوري

سامانه پایش تصویری آنلاین در معدن طلای اندریان نصب شود


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر لزوم نصب سامانه پایش تصویری آنلاین در معدن طلای اندریان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد موقری روز چهارشنبه در نشست بررسی امکان ایجاد زیرساخت ها و تجهیزات ارتباط صوتی و تصویری در معدن طلای اندریان با اشاره به لزوم نظارت بر روند کار این معدن از جمله بهره برداری خارج از روال معمول از آن، اظهار کرد: سامانه پایش یاد شده امکان نظارت بیشتر در منطقه را فراهم می کند.

معاون اداره کل ارتباطات زیر ساخت و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز در این نشست از ایجاد سایت مخابراتی در 2 روستای آستارگان و عظیم آباد در محدوده معدن طلای اندریان خبر داد و گفت: با اتمام این سایت ها، مشکلات اینترنتی منطقه رفع شده و این 2 سایت می توانند به طور کامل محل معدن را نیز پوشش بدهند.

در این نشست مقرر شد شرکت مخابرات آذربایجان شرقی، کمیت و کیفیت وجود زیرساخت های لازم برای برقراری ارتباط صوتی و تصویری آنلاین در محل معدن طلای اندریان و آمادگی یا عدم آمادگی شرکت مخابرات را برای شروع عملیات اجرایی، اعلام و پس از وصول آن، مراتب به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعکس شود تا این سازمان در اجرای مصوبات جلسه گذشته مبنی بر ایجاد سیستم پایش تصویری آنلاین در محل معدن برای نظارت مستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پایش تصویری آنلاین در معدن طلای اندریان نصب شود

سامانه پایش تصویری آنلاین در معدن طلای اندریان نصب شود