مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-02اقتصادي

اصفهان نارنجی شود، از شنبه بازار بزرگ اصفهان باز می شود


رییس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه مطابق آخرین اعلام تنها چهار شهرستان نایین، نطنز، تیران و کرون و اردستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، - ایسنا/اصفهان رییس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه مطابق آخرین اعلام تنها چهار شهرستان نایین، نطنز، تیران و کرون و اردستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، گفت: اگر ستاد ملی کرونا اصفهان را در وضعیت نارنجی اعلام کند، از روز شنبه بازار بزرگ اصفهان و بازارهای سرپوشیده این شهر دوباره باز خواهند شد.

رسول جهانگیری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تمدید محدودیت های مقابله با کرونا به مدت یک هفته در شهرهای قرمز، اظهار کرد: از 24 شهرستان استان اصفهان، تنها چهار شهرستان نایین، نطنز، تیران و کرون و اردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و بقیه شهرستان ها همچون اصفهان به وضعیت نارنجی بازگشته اند.

وی با بیان اینکه قرار شده تصمیم نهایی را ستاد ملی کرونا اعلام کند و این محدودیت ها تا صبح شنبه ادامه دارد، افزود: البته به مدت یک هفته دوباره محدودیت های شدید کرونا برای شهرهای قرمز تمدید می شود و در شهرهای نارنجی نیز گروه شغلی 2 می توانند فعالیت خود را دوباره از سر بگیرند.

رییس اتاق اصناف اصفهان گفت: براساس آخرین آمار نیز، اصفهان از حالت قرمز به وضعیت نارنجی بازگشته و مشاغل گروه دو نیز اجازه فعالیت خواهند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان نارنجی شود، از شنبه بازار بزرگ اصفهان باز می شود

اصفهان نارنجی شود، از شنبه بازار بزرگ اصفهان باز می شود