مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-02اقتصادي

بانک امانات تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی نیازمند نوع دوستی مردم است


سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با تأکید بر فعالیت بانک امانات تجهیزات پزشکی در استان برای کمک به نیازمندان گفت: این مجموعه با افزایش حس نوع دوستی مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور نیاز مردم به تجهیزات پزشکی را در استان های محروم بیشتر از سایر نقاط نمایان تر کرد.

تجهیزاتی که به صورت خاص در صورت ابتلا به شیوع کرونا به صورت ویژه نیازمند استفاده از سوی بیماران است.

برخی بیماران که دارای بیماری های زمینه ای تنفسی بودند نیز تلاش می کنند تا با استفاده از تجهیزات پزشکی لازم همچون اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن نیاز خود را به رفع مشکلات تنفسی حل کنند اما افزایش قیمت این تجهیزات باعث شده تا تمامی مردم در این راستا نتوانند به تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

راهکار امانت تجهیزات پزشکی از سوی نهادهای امدادی، اقدامی بود که در این ایام شیوع کرونا می تواند به همدلی آحاد مردم کمک کند.

ازجمله نهادهای ارائه دهنده تجهیزات پزشکی به صورت امانی برای نیازمندان، هلال احمر است تا بتواند بخشی از خواسته های مردم را تأمین کند.

ابوالفضل محبان در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در مجموعه هلال احمر خراسان شمالی اظهار کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک امانات تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی نیازمند نوع دوستی مردم است

بانک امانات تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی نیازمند نوع دوستی مردم است