مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-02بين الملل

استقبال ریاض و منامه از اقدام اسلوونی و لتونی در تروریستی خواندن حزب الله


وزارت خارجه عربستان سعودی و بحرین در بیانیه هایی از اقدام دو کشور اروپایی اسلوونی و لتونی در تروریستی خواندن جنبش حزب الله لبنان استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه ای از اقدام کشورهای اسلوونی و لتونی (لاتویا) در اعلام حزب الله ،  وزارت خارجه عربستان در ادامه به اهمیت این اقدام در تقویت تلاش ها برای مقابله با آنچه آن را تروریسم نامید، اشاره کرد.

بحرین وزارت خارجه بحرین هم در بیانیه ای مشابه از اقدام دو کشور نامبرده استقبال کرد و مدعی شد این اقدامی سازنده و مهم در حمایت از تلاش ها برای مقابله با این سازمان تروریستی و فعالیت های آن است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی بحرین بنا ، وزارت خارجه بحرین در ادامه بیانیه خود بر ضرورت تقویت تلاش های جامعه بین الملل برای غلبه بر افراط گرایی و تروریستی در تمام انواع آن و خشکاندن منابع مالی اش تأکید کرد.

همزمان با فشارهای رژیم صهیونیستی به دولت مختلف برای تروریستی خواندن جنبش مقاومت حزب الله لبنان و ممنوع کردن فعالیت های این گروه در کشورهای خود، دولت اسلوونی نیز هفته جاری به این فشارها تن داد.

انتهای پیام/ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ریاض و منامه از اقدام اسلوونی و لتونی در تروریستی خواندن حزب الله

استقبال ریاض و منامه از اقدام اسلوونی و لتونی در تروریستی خواندن حزب الله