مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 02:302020-12-01پزشكي

کاهش 83 درصدی انتقال کرونا با خودداری از دورهمی های کوچک


مسئول گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به شیوع بالای بیماری کووید 19 در سطح جامعه، گفت: برای حفاظت از سلامت و جان عزیزان خود و قطع زنجیره انتقال بیماری چاره ای جز رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و رعایت محدودیت های اعمال شده نداریم.

- مسئول گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به شیوع بالای بیماری کووید 19 در سطح جامعه، گفت: برای حفاظت از سلامت و جان عزیزان خود و قطع زنجیره انتقال بیماری چاره ای جز رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و رعایت محدودیت های اعمال شده نداریم.

شهلا قنبری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تحقیقات انجام شده در خصوص موثرترین عوامل خطر در انتشار و شیوع بیماری کووید 19 به دورهمی ها و جمع های کوچک خانگی اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین مطالعات منتشر شده در مجلات معتبری همچون نیچر؛ دورهمی های کوچک بیشترین نقش را در انتقال و شیوع بیماری داشته است.

کاهش 83 درصدی انتقال کرونا با خودداری از دورهمی های کوچک وی ضمن تاکید بر پرهیز از برگزاری دورهمی های کوچک خانگی، افزود: در این مقاله سهم دورهمی های کوچک در کنترل بیماری کووید 19 را 83 درصد اعلام کرده اند یعنی با خودداری از دورهمی های کوچک می توان تا 83 درصد انتقال بیماری را کنترل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 83 درصدی انتقال کرونا با خودداری از دورهمی های کوچک

کاهش 83 درصدی انتقال کرونا با خودداری از دورهمی های کوچک