مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 00:402020-12-01پزشكي

سخاوت بارزترین ویژگی اخلاقی چهارمین شهید مدافع سلامت در شهرکرد


روایتی از خلق و خو و اخلاقیات شهید مدافع سلامت رضوان نورمند چالشتری که در راستای خدمت صادقانه در بیمارستان به واسطه ویروس کرونا به درجه رفیع شهادت رسید.

- دکتر الهام رییسی دوست و همکار تحقیقاتی شهید مدافع سلامت رضوان نورمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شهید نورمند عمدتا ساکت و آرامشی غیرقابل وصف داشت و از تعهد و وجدان کاری بالایی برخوردار بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به سخاوت و دلسوزی شهید نورمند تصریح کرد: مواردی بسیاری بنده شخصا مشاهده کردم که بیمارانی که دچار مشکل مالی بودند را با هزینه شخصی مورد حمایت قرار داده و پیگیر رفع مشکل تامین هزینه درمان بیماران خود از طریق صحبت با مسؤولان بیمارستان می شد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته مبلغ 20 میلیون تومان برای درمان یکی از بیماران قلبی تبعه افغانستان که از بضاعت مالی کافی برخوردار نبود هزینه کرد و هر زمان که به او می گفتیم که چرا اینقدر از جیب خودت هزینه می کنی در پاسخ ما می گفت که پول هیچ ارزشی ندارد اما سلامتی افراد مهم است.

رییسی با بیان این موضوع که شهید نورمند یکی از نخبگان کشوری بود و همانند او در زمینه علم EPS در کل کشور از تعداد انگشتان دست کمتر است، گفت: همکاری بسیار مهربان، صبور و پایبند به مسائل اخلاقی بود و در کل زمان همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخاوت بارزترین ویژگی اخلاقی چهارمین شهید مدافع سلامت در شهرکرد

سخاوت بارزترین ویژگی اخلاقی چهارمین شهید مدافع سلامت در شهرکرد