مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 22:302020-12-01سياسي

مشارکت 270 بسیجی ورامین در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله کرونا


فرمانده سپاه شهرستان ورامین از مشارکت 270 بسیجی و 179 پایگاه بسیج فعال برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین روز سه شنبه در جلسه ستاد کرونا در محل فرمانداری این شهرستان، از مشارکت 270 بسیجی برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله کرونا خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح 179 پایگاه بسیج فعال در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان ورامین مشارکت داشته و طی آن، تمامی بسیجیان شهرستان تلاش می کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده های آن پیشگام باشند.

وی گفت: شهرستان ورامین در اجرای طرح شهید سلیمانی به 8 بلوک تقسیم شده و 270 بسیجی آموزش دیده با همراهی سرتیم های شبکه بهداشت، مراحل مختلف این طرح را عملیاتی می کنند.

فرمانده سپاه ورامین بیان کرد: در حوزه حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا، یک هزار و 700 بسته معیشتی تهیه شده و به مرور توزیع می شود.

تاجیک خاطرنشان کرد: تا پایان آذرماه، 3 هزار و 500 بسته معیشتی دیگر نیز تهیه و بین نیازمندان، آسیب دیدگان از کرونا و خانواده های مبتلا به کرونا توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 270 بسیجی ورامین در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله کرونا

مشارکت 270 بسیجی ورامین در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله کرونا