مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 22:052020-12-01اقتصادي

افزایش 6 درصدی حجم آب مخزن سد یامچی استان اردبیل


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: تامین آب شرب پایدار برای شهرستان های اردبیل و سرعین و مصارف کشاورزی توسط شبکه آبیاری یامچی حائز اهمیت بوده و خوشبختانه شاهد افزایش 6 درصدی در ذخیره آب سد یامچی نسبت به دو هفته پیش هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای استان اردبیل، عباس جنگی مرنی در بازدید از حوضه آبریز سد یامچی و وضعیت ذخیره آب در مخزن این سد با اشاره به اهمیت تامین آب شرب پایدار برای شهرستان های اردبیل و سرعین و مصارف کشاورزی شبکه آبیاری یامچی در فصول بهار و تابستان سال آتی، بر مدیریت بهینه مخزن سد یامچی و ذخیره سازی حداکثری آب در این سد در ماه های آتی و آبگیری مناسب مخزن سد یامچی تاکید نمود.

وی تامین آب شرب مطمئن و پایدار برای مردم استان اردبیل را از جمله وظایف اصلی شرکت آب منطقه ای اردبیل عنوان نمود و از تلاش کارکنان سد یامچی در انجام این مهم در سال آبی 1399-1398 تشکر نمود و خواستار ادامه این فعالیت ها و تلاش ها و ارتقای آنها در سال آبی جاری شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در ادامه از عموم شهروندان درخواست کرد تا با صرفه جویی و مصرف بهینه آب، شرکت آب منطقه ای اردبیل را در خدمات رسانی بهتر و مناسب تر به مردم عزیز یاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درصدی حجم آب مخزن سد یامچی استان اردبیل

افزایش 6 درصدی حجم آب مخزن سد یامچی استان اردبیل