مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 22:002020-12-01سياسي

درخواست اعتبار 40 میلیارد تومانی برای افزایش سقف وام دستیاری


معاون فرهنگی وزارت بهداشت از درخواست اعتبار 40میلیارد تومانی برای افزایش سقف وام دستیاری خبر داد و گفت: در صورت تخصیص این اعتبار تمامی دانشجویان مشمول وام 10 تا 15 میلیونی دستیاری می شوند.

- معاون فرهنگی وزارت بهداشت از درخواست اعتبار 40میلیارد تومانی برای افزایش سقف وام دستیاری خبر داد و گفت: در صورت تخصیص این اعتبار تمامی دانشجویان مشمول وام 10 تا 15 میلیونی دستیاری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی به اجرای طرح شهید سردار قاسم سلیمانی در کشور اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری هلال احمر، بسیج و سازمان های مردم نهاد، با توصیه مقام معظم رهبری آغاز شده است و باید در راستای اجرای این طرح، تلاش مضاعفی کنیم.

باید تمام توان و ظرفیت خود را در ستاد و دانشگاه های علوم پزشکی در صدد اجرای موفق این طرح بنابگذاریم.

بنده ناظر استان های شمالی در اجرای این طرح هستم و بر این اساس بنا شد رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و چند تن از پزشکان صندوق، در این زمینه به ما در اجرای طرح کمک کنند.

وی ادامه داد: فکر می کنم طرح شهید سلیمانی ظرفیت خوبی برای بکارگیری دانشجویان علوم پزشکی باشد به نحوی که دکتر نمکی وزیر بهداشت نیز بر استفاده و بکارگیری ظرفیت دانشجویی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعتبار 40 میلیارد تومانی برای افزایش سقف وام دستیاری

درخواست اعتبار 40 میلیارد تومانی برای افزایش سقف وام دستیاری