مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-01سياسي

مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا ازسوی دبیرخانه این نهاد اعلام می شود


سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که هرگونه اطلاع رسانی پیرامون مصوبات شورا و یا مواضع دبیرخانه این نهاد، صرفا از سوی سخنگوی دبیرخانه اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مواضع دبیرخانه شورا صرفاً از سوی سخنگوی این نهاد اعلام می شود، تأکید کرد که مطالبی که امروز به عنوان مصوبات شورا و تصمیمات دبیرخانه آن در برخی رسانه ها منتشر شد غیر دقیق است.

وی افزود: مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه آن در حکم اطلاعات محرمانه بوده و اعلام آن خارج از چارچوب ذکر شده مجاز نمی باشد.

خسروی در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه نموده و دبیرخانه ملاحظات مد نظر را در این خصوص به مجلس اعلام کرده است.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان اظهار داشت: طرح نهایی که امروز به تصویب مجلس رسید بر اساس روال جاری در نهاد قانون‎گذاری کشور تدوین گردیده و حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا ازسوی دبیرخانه این نهاد اعلام می شود

مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا ازسوی دبیرخانه این نهاد اعلام می شود