مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 20:302020-12-01اجتماعي

پیگیری مرگ نهنگ ها در دستور کار منطقه آزاد کیش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، امروز سه شنبه یازدهم آذر پیدا شدن دومین لاشه مربوط به یک نهنگ دیگر به فاصله کمتر از دو هفته در آب های ساحل مارینای کیش، با عکس العمل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مواجه شده است که با ارسال نامه ای به رییس سازمان حفاظت محیط زیست، خواستار اعزام گروهی از متخصصان آن مجموعه جهت بررسی این واقعه غم انگیز شد.

در نامه غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که خطاب به عیسی کلانتری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و عضو شورای عالی مناطق آزاد نوشته شده، آمده است: طی دو هفته گذشته، لاشه دو نهنگ در سواحل جزیره کیش رویت شد، که پدیدار شدن لاشه دومین نهنگ در سواحل جزیره کیش در فاصله کمتر از پانزده روز، موجب نگرانی فعالان و علاقمندان محیط زیست شده است.

مظفری با تاکید بر اهمیت بررسی جوانب مختلف وقوع این پدیده کم سابقه در جزیره کیش تاکید کرده است: با عنایت به نامعلوم بودن علت مرگ دو نهنگ در فاصله زمانی کم و همچنین نگرانی دوستداران محیط زیست خواهشمند است نسبت به اعزام گروهی از کارشناسان و متخصصان جهت بررسی علل این پدیده در اسرع وقت اقدام لازم صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نامه عنوان کرده است: لاشه این نهنگ که بعد از ظهر امروز سه شنبه یازدهم آذر در  حال نزدیک شدن به ساحل بود و طبق تخمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مرگ نهنگ ها در دستور کار منطقه آزاد کیش

پیگیری مرگ نهنگ ها در دستور کار منطقه آزاد کیش