مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 19:252020-12-01پزشكي

راهروهای بیمارستان آستارا مملو از بیماران کرونایی


مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: 61 بیمار کرونایی در بیمارستان شهید دکتر بهشتی این شهرستان بستری هستند.

- ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: 61 بیمار کرونایی در بیمارستان شهید دکتر بهشتی این شهرستان بستری هستند.

دکتر فرید بصیری مقدم در جلسه اضطراری ستاد کرونای بندر مرزی آستارا که در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 100 تیم در طرح غربالگری شهید سردار قاسم سلیمانی در این شهرستان حضور دارند که 18 تیم ستادی نیز در کنار این تیم ها طرح را به صورت خانه به خانه انجام می دهند.

وی با بیان اینکه تا امروز از 2400 خانوار این شهرستان تب سنجی و غربالگری انجام شد، ادامه داد: بیماران مشکوک به کرونا نیز در قالب این طرح شناسایی شده اند که عملیات قرنطینه و مراقبت از آنها آغاز شده است.

وی با انتقاد از اینکه برخی دستگاه های اجرایی شهرستان برای اجرای این طرح به شبکه بهداشت و درمان و بسیج کمک نمی کنند و اهمیت این طرح ملی را احساس نکرده اند، افزود: در روزهای گذشته 368 مورد بازدید از اصناف به عمل آمد که 26 مورد از اصناف متخلف به دستور قضایی پلمب شده است.

بصیری مقدم با تأکید بر اینکه عده ای هنوز کرونا را باور نکرده اند و همین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی افراد بی توجه، باعث جان باختن مردم کشورمان به طور روزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهروهای بیمارستان آستارا مملو از بیماران کرونایی

راهروهای بیمارستان آستارا مملو از بیماران کرونایی