مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-01اقتصادي

استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی استان مرکزی جهت اجرای پروژه اقدام ملی مسکن


شرکت هایی که در زمینه تولیدات لوازم خانگی و مصالح ساختمانی فعالیت دارند ابتدا باید نیازهای استان را تامین کنند، همچنین نیاز است این شرکت ها با پیمانکاران ساخت و ساز ارتباط برقرار کنند تا بتوان از تولیدات آنها استفاده بهینه داشت.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: شرکت هایی که در زمینه تولیدات لوازم خانگی و مصالح ساختمانی فعالیت دارند ابتدا باید نیازهای استان را تامین کنند، همچنین نیاز است این شرکت ها با پیمانکاران ساخت و ساز ارتباط برقرار کنند تا بتوان از تولیدات آنها استفاده بهینه داشت.

سیدعلی آقازاده روز سه شنبه در جریان سفر به شهرستان فراهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دیدار و سرکشی از واحدهای تولیدی فراهان به همراه تعدادی از مسئولین شهرستانی و استانی، از دو واحد تولیدی شهرستان که اهمیت بالایی در اقتصادی استان و تولیدات کشور دارند از جمله شرکت کویر ریس بازدید به عمل آمد و مشکلات شرکت ها بررسی شد.

وی افزود: در صورتی که مشکلات این شرکت در راستای تامین مواد اولیه ادامه پیدا کند، احتمال تهدید تعدیل نیرو برای شرکت وجود دارد که امروز در این جلسه مقرر شد در کوتاهترین زمان ممکن با مدیران وزارت صمت هماهنگی لازم انجام شود تا پایان سال بدون تعدیل نیرو، افزایش مواد اولیه بویژه مواد اولیه پتروشیمی حاصل شود تا در سال آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی استان مرکزی جهت اجرای پروژه اقدام ملی مسکن

استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی استان مرکزی جهت اجرای پروژه اقدام ملی مسکن