مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 17:252020-12-01سياسي

راه علمی شهید فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت نیروهای انقلابی ادامه دارد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه علمی دانشمند شهید محسن فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت همه نیروهای انقلابی به صورت مضاعف ادامه دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه علمی دانشمند شهید محسن فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت همه نیروهای انقلابی به صورت مضاعف ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی افزود: نظام سلطه به رهبری آمریکا و رژیم غاصب، جعلی، تصنعی و ساختگی صهیونیستی بار دیگر در راستای طراحی توطئه و ممانعت از رشد و بالندگی نظام اسلامی و همچنین ایجاد رعب و وحشت در دل دوستان انقلاب اسلامی، در اقدامی بزدلانه و از روی درماندگی یکی از چهره های شاخص علمی کشور را که پایه گذار رشد صنعت هسته ای و نظامی بود را ترور و به شهادت رساند.

وی بیان کرد: به طور یقین چنین اقداماتی نه تنها خدشه ای در عزم و اراده دیگر دانشمندان هسته ای کشور و ملت غیور ایران اسلامی وارد نخواهد کرد بلکه موجب همدلی بیشتر شاگردان آن شهید والا مقام و دلسوزان نظام اسلامی می شود.

امام جمعه موقت یاسوج گفن: راه علمی دانشمند شهید محسن فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت همه نیروهای انقلابی به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه علمی شهید فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت نیروهای انقلابی ادامه دارد

راه علمی شهید فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت نیروهای انقلابی ادامه دارد