مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 16:252020-12-01اقتصادي

تولید داروی گیاهی ضد کوکسیدیوز طیور در کاشان  


قائم مقام مدیر عامل شرکت داروسازی باریج اسانس از تولید نخستین داروی دامپزشکی گیاهی ضد کوکسیدیوز طیور با نام کوکسی میسین باریج در این شرکت دانش بنیان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان قائم مقام مدیر عامل شرکت داروسازی باریج اسانس از تولید نخستین داروی دامپزشکی گیاهی ضد کوکسیدیوز طیور با نام کوکسی میسین باریج در این شرکت دانش بنیان خبر داد.

سارا حجازی، امروز (سه شنبه_11 آذر)، اظهار کرد: محققان این شرکت در راستای حمایت از تولید داخلی و جلوگیری خروج ارز از کشور این داروی گیاهی مورد استفاده طیور را روانه بازار کردند.

وی در مورد ساختار این داروی گیاهی افزود: کوکسی میسین باریج از گیاه درمنه خزری یا گواندواش با نام علمی (Artemisia annua L) از خانواده کاسنی و جنس درمنه ساخته شده است.

حجازی با اشاره به محدودیت های استفاده طیور ازداروهای ضد کوکسیدیوز تصریح کرد: کوکسی میسین باریج، هیچ گونه محدودیتی ندارد، برای انواع طیور قابل استفاده است و هیچ گونه عوارضی در گوشت و تخم مرغ برای انسان ایجاد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قائم مقام شرکت داروسازی باریج اسانس تاکید کرد: داروهای ضدکوکسیدیوز به طور معمول مقاومت دارویی ایجاد می کنند و نمی توان در دوره بعدی برای گله طیور از آن استفاده کرد در حالی که مرغدار می تواند کوکسی میسین باریج را در دوره های متوالی و در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داروی گیاهی ضد کوکسیدیوز طیور در کاشان  

تولید داروی گیاهی ضد کوکسیدیوز طیور در کاشان