مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:302020-12-01پزشكي

60 درصد از تخت های کرونایی در استان بوشهر خالی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به کاهش بیماران کرونایی گفت: برای پذیرش بیمار کرونایی 500 تخت بیمارستانی در استان بوشهر اختصاص یافته که 60 درصد این تخت ها به سبب کاهش بیماران خالی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری بوشهر از بوشهر، سعید کشمیری بعداز ظهر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با قدردانی از همراهی مردم در اعمال محدودیت های دو هفته ای برای مقابله با کرونا اظهار داشت: بر اساس آخرین آمارها در جهان 63 میلیون نفر به کرونا ابتلا یافته اند که 1.

5 میلیون نفر جان باخته اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به ابتلای یک میلیون نفری به کرونا در کشور گفت: در کشور به ازا هر 100 هزار نفر هفت نفر به بیماری کرونا مبتلا می شود که این رقم در استان بوشهر کمتر از سه نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به کاهش ابتلا به کرونا در استان بوشهر و شیب نزولی آن خاطر نشان کرد:  در سه ماه تابستان امسال شیب ابتلا به کرونا افزایشی بود که با رعایت پروتکل بهداشتی اکنون تعداد بستری هاکاهش یافته است.

کشمیری، به محدودیت های دو هفته ای اخیر پرداخت و بیان کرد: محدودیتهای شدید دو هفته گذشته رفت و آمدها را به شکل قابل توجهی کاهش داد  و شیب ابتلا، بستری و فوتی ها نزولی و کاهشی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد از تخت های کرونایی در استان بوشهر خالی شد

60 درصد از تخت های کرونایی در استان بوشهر خالی شد