مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-01ورزشي

احتمال تعویق لیگ قهرمانان آسیا به سال 1400/ AFC در حال بررسی است


باتوجه به برگزاری مسابقات جام جهانی باشگاه ها در ماه فوریه، کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی طرح تعویق رقابت های لیگ قهرمانان 2021 آسیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طبق تصمیمات قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بود رقابت های لیگ قهرمانان 2021 آسیا از ماه فوریه (بهمن و اسفند 1399) آغاز شود اما روزنامه الاتحاد امارات امروز خبر جدیدی در این ارتباط منتشر کرد و مدعی شد امکان دارد رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان به تعویق بیافتد.

الاتحاد در خبری اختصاصی نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی طرح تعویق لیگ قهرمانان 2021 آسیا تا ماه آپریل آینده (فروردین و اردیبهشت 1400) است.

روزنامه اماراتی علت این طرح را برگزاری مسابقات جام جهانی باشگاه ها عنوان کرد که قرار است ماه فوریه برگزار شود و این زمان با تقویم AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان در تناقض است.

این در حالی است که رقابت های سال 2020 هنوز به پایان نرسیده است.

پرسپولیس ایران از شرق آسیا به فینال لیگ قهرمانان راه یافته و در انتظار تکمیل دیدارهای شرق و معرفی دومین فینالیست این رقابت ها است.

از سوی دیگر، نحوه برگزاری لیگ قهرمانان فصل آینده هم هنوز مورد بحث است و کنفدراسیون فوتبال آسیا باتوجه به شیوع عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعویق لیگ قهرمانان آسیا به سال 1400/ AFC در حال بررسی است

احتمال تعویق لیگ قهرمانان آسیا به سال 1400/ AFC در حال بررسی است