مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-01دانش

مدیریت مقبره شهدای گمنام در اماکن عمومی دماوند برعهده شهرداری است


وظیفه مدیریت مقبره شهدای گمنام در مکان های عمومی بر عهده شهرداری ها و شوراهای شهر و در مکان های آموزشی مانند دانشگاه های آزاد اسلامی، - بر عهده دانشگاه آزاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حیدری ظهر سه شنبه در نشست هیأت امنای شهدای گمنام دماوند اظهار داشت: وظیفه مدیریت مقبره شهدای گمنام در مکان های عمومی بر عهده شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و در مکان های آموزشی مانند دانشگاه های آزاد اسلامی، بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی افزود: در این خصوص باید واحدهای دانشگاهی با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز، ردیف های بودجه ای با هدف حفظ حرمت این جایگاه را پیش بینی نماید و شهدای گمنام در دانشگاه ها، به تنهایی یک دانشکده هستند.

فرماندار دماوند بیان داشت: با در نظر گرفتن محدوده مکانی برای مزار مطهر شهدای گمنام، باید تلفیقی از حضور شهدا، ساخت موزه، گردآوری اسناد و کتب، برپایی نمایشگاه های کتاب دفاع مقدس و فرهنگسرا نیز پیش بینی شود.

حیدری عنوان داشت: شهید گمنام تنها سربازی نیست که پلاک شناسایی نداشته باشد، بلکه شهیدانی چون شهید فخری زاده نیز به نوعی شهید گمنام محسوب می شوند، چرا که هیچکس از خدمات و توانایی ایشان باخبر نبود و سال های سال بدون تبلیغات، خالصانه برای این نظام و مردم خدمت کرده و منشأ اثرات پرافتخاری بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مقبره شهدای گمنام در اماکن عمومی دماوند برعهده شهرداری است

مدیریت مقبره شهدای گمنام در اماکن عمومی دماوند برعهده شهرداری است